8 Ekim 2014 Çarşamba

Sana SeLam Getirdim UlubatLı Hasan'dan ...:)


Vakt-i süruru sefa..
Mehter başı,
Hey hey!...
Yelkenleri biçtik,
Yelkenleri diktik,
Herkese selam getirdik Ulubatlı Hasan 'dan..
Vatan bugünlere geldi,
1. İnönü,
Çanakkale,
...
Sonra seneleeer seneleer geçti,
Atatürk'ü hiçe sayanlar çıktı.
Cumhuriyet karşıtları ,
Atalarına küfür edenler.
Kan dökerek ,
Binlerce şehidin toprağın altında onları tuttuğu Vatanı,
Kurduğu Cumhuriyeti kolayca ele geçirmek isteyenler...
Yaşadığımız, tanık olduğumuz süreç, tarihin kayda geçen endişeli sahneleri inşallah savaşla, ayrılıkla, vatanın parçalanışıyla sonuçlanmaz.
Benim içim rahattı bir yere kadar, ancak bu teskere endişe verdi.
Kim için, ne için savaşacağımızı, şehit vereceğimizi bilmediğimiz bir sürece girdik.
Benim iki vatanım tek bir ismim var.
Kırım- Türkiye- " Türk"
Kırım;  Anavatanım işgalde.
Türkiye;  Vatanım önünü göremediğim bir kaosta.
Herkes birbirine zıt, ürkek, korkak.
Yıllar yılı aynı bayrak altında aynı mücadelerde birlik halkım bölünmüş,
Bir şehit haberi geldiğinde ayağa kalkan halk, asker, polis birbirine küsmüş.
Baba ayrı telden anne ayrı, genç ayrı çalıyor.
Susmuş herkes.
Korkuyor.
Korkutulmuş, Sindirilmiş bir 'demokrasi' vatandaşı olmuşuz.
Utanç mı diyeyim, Hezimet mi,
Hangi kelime ifade eder TDK da yok karşılığı inanın...
Benim bu vatanda
Bir inancım var, İslam,
Bir Rabbim var Allah,
Bir ırkım var Türk,
Bir soyum var geçmişi Zafer..
Bir Atam var Atatürk.. Dünyanın imrendiği Ata...
Bunları düşünerek
Ne kaygılanıyorsun? diyorum bazen kendime.
Bunca güzellik sende, senin cennet vatanında,
Allah Zeval verir mi?
Vermez inşallah.
Dua ile, birlik ile yine eskisi gibi birlik olalım diye hayal ediyorum.
Andımızı okuyalım,
Bayramlarda bayrak sallayalım.
Mehteran ile coşalım.
Birlik olalım.
Benim çevrem dar ama, ne kadar ise o kadar fayda dostlarım.
Bir kendimize gelelim.
Bir olalım.
Bizi başka hiçbirşey kurtaramaz.
Dua ile..
Luck..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder