28 Eylül 2014 Pazar

Haydi LiLi LiLi - 1 -


İlk yazımı yazarken kafam bomboş, herhangi bir tasarım yapmadım inan ol... Hep öyleydi bu yazım zaten, aklıma eseni, o anda, laf lafı açınca, çoğu zaman da açmadan.. Eskisi kadar hızlı düşünemiyorum belki ama, eskisinden daha hızlı düşündüğüme eminim. ;)

Koleksiyon merakım var birkaç yıldır. Pul ile başladı, Lazer kristillaller, sabun, doğal taşlar, bir de dostlarımın yurtiçinden ve yurtdışından  hediye getirdikleri şehirlerin, ülkelerin simgeleri.
Yelpazeyi genişletmeyi düşünmüyorum ama bakarsınız merak salarım abidik birşeye, toplarım . :) Şimdilik bunları topluyorum. Bknz .altta lazer kristal serisi. ( hepsinin enerji olması tesadüf olamaz tabii ki )



Benim güzelller güzeli bir köpeğim var. Gerçi o kendini insan sanıyor ve bizide bu zannına ikna etti zamanla. Bir heves aldık, 2 aylıktı, zorluklardan geçtik . Kendisi Golden Retriver. Hanımefendinin adı rengiyle özdeş, sütlü kahve ve dünya tatlısı olduğundan çocuklar Mocha adını verdi. Zormuş dairede hayvan beslemek, çok derin imtihanlardan geçtik, yuvalandırmayı düşündük birkaç kez, ne olduysa oldu, bir türlü kısmet olmadı, bağrımızdan kopamadı. Anladım ki bu bir hastalıkmış. Sevgi hastalığı. Şimdi 9,5 aylık. Dana gibi oldu ama kızımız. Sessiz, sakin, sevgi delisi bir dana.



Dışarıda uyduruktan havai fişek atılıyor. Kış geldi, yazın dibini sıyırıp düğün yapanlar var. Bir hevesle dünya evine girmek için masraf yapan, ve de  can havliyle dünya evlerini ayırmak  için masraf yapan çiftler var bir de. Her ikisi de can dırda, ilk seneler çocuk yapmayın annem, çocuk yapmayın gülüm, yapmayın., ( Bananeyse milletin dünya evinden, ser de bir nasihatçi ruhumuz var, serpelim dedik )

Bu sene iyi tatil yaptım, Antalya semalarından ayrılamadık yine. İnsan 2 ay içinde iki kez tatile gider de ikisinde de aynı şehire mi gider arhadaş? Ama ilçeler farklıydı o kadar da üstüme gelmeyin. Yarın işbaşı yapacak bu Luck, sabah uyanmasından başka sıkıntım yok çok şükür. Velev ki uyanamadım, ilk günümde idare ediversinler gari... Tatil dönüşünde tatilin ilk gününe dönmek için çabalayan Yavuz Bingöl kadar çaresiz hissediyorum kendimi..



Eski çalıştığım işimdeki tüm mesai arkadaşlarıma, sevgi ve saygılar sunar, yayında ve yapımda emeği geçen herkese teşekkürü bir borç bilirim.O değil en çok çayını özleyeceğim, çayı sevdiren işim, canım işim, garip işim, çok yordun beni.. Bana müsaade...  
Evimde akşam çaylarında,
kış yağarken damlara,
bir ince belli bardak, tavşan kanı... ??
sonu yok ki beklemeyin, çok arak tarak oldu, zaten şiirlede aram yok. Herkes her işte başarılı olacak diye bir kaide de olmadığına göre bu sanatçı kişilik bırak ta  şiirden muaf olsun  gülüm... Olsun gözüm olsun, ne olacaksa olsun...

Bu tatilde bol bol korku filmi ve belgesel izledim,.. Timsahların üstün zekasını bir kez daha takdir ettim. Envai çeşit balığın ve böceğin çiftleşme hikayeleri, avlanma maceralarını izlerken içim sızlamadı. Sonuçta herkes nafakasının peşinde... Çok izledim, doya doya, ölümüne.. Hatta bir ara çocuklara kurtarın beni biri kanalı değiştirsin diye feryat ettiğimi hatırlıyorum. 

O değil de onca yollardan geçtim de bir arabayı eğleyip (  nihaha öylede bir söz var yurdumda ya.. 'eğleyip'  benlik bir durum yok, bize bunu öğretenler utansın.. Hiç.. ) Güveç için toprak kazan alamadım. Güveç demek Luck demek... ;) Ne sandınız dı? Neyse ki tarhanam hala Top 1 de.
İyi madem iş güç bizi bekler, erken yatan erken kalkar, erken diye alarmı erteleyip yatar... 
Selamlar, tokalarım hepinizi..  Güzel haftanız olsun... 
Luck...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder