23 Ekim 2014 Perşembe

LiLi MarLen - 2-

Merhaba güzel dost.. ;)
Ne yazalım?
Birikmişliğim çok ama Mevlana 'nın söylediği gibi hersöze verecek bir cevabım var ama yatınca aklıma geliyor...
O hesap yazmaya karar verince kaldım böyle farı gören geyik gibi...
Neyse buluruz bişeyler elbet..
Bu çernobili çok kafama takıyom.. Kaç nesil telef oldu sayesinde. Çevreci elbet Luck.,
Bazen işyerimin önünde eylem yapan green peascilerin arasına katılmak istiyorum sabahları. İşe giderken onlar pankart  ve slogan atarken dur ya la bit git karış arasına şunların derim. ama yapamam. nafaka başka bişey hafız...
Somaya gelecek olursak hala yanmadayım. Kömür oldum. Üzüntüden.
Anlaşıldı bugün duygusalım bu LiLi MarLen sitemli duygusal geçecek...
Ama çok pis kafayı dağıtır, beyinleri bulandırırım ;)
Mesela bu taksicilerin meslek ahlakına hastayım . Yeminle bu ahlakı ben hiçbir meslekte görmedim.
Butonun önünde bekliyoruz bebe belik,
Taksi geliyor butona bastınız mı apla diyor.. yoo diyorum
İyi ozaman başkasının ekmeğinin günahına girmeyeyim buyurun diyor..
Vay arkadaş diyorum
Böyle görmedim ki ben işimde . herkes arap sabunu döşer ayakaltlarımıza.
Ne olacaksa sanki? Vekil mi olacan?
Bundan 8 sene önce bir taksicinin son ölüm anını izlemiştim. Takside müşteri parasını vermek istememiş. Adamı bıçaklayıp yaralamış.. Balkondaydık gözümün önünde can verişini gördüm.. Sorgu yaptı polis ifade verdik, katili bulunamadı. Hatta Ankara'da olay ertesi iki gün sonra çok büyük bir taksici eylemi oldu.. Bu tutkunluğu hiçbir meslekte görmedim.. Saygılarımlaa.
Konuyu dağıttım ama yine duygusal dağıttım hafız inceden idare et..
Gerçek dostlar vardır, küsersin trip atarsın sonra aylar geçer yok yerden bi anda uğrarsın yanına, o da seni gönülden triple karşılar. küssen gideyim dersin, bakarız otur der.. Sonra şakalar espriler, dertleşmeler.. Murat ta öyledir benim için. Can dostum , kardeşimdir, Allah başımdan eksik etmesin..
Riyakar insanlara hiç girmesek mi derim? Girelim yav, lafı söyleyipte kaçanlardan hoşlanmam.
Allah onları bildiği gibi yapsın...
Bu kadar yeter fazlası değmez zaten...
Vayy Luck'ta taşı gediğine koyarmış.. şaka gibi trip atan Luck.. :) Hiç alışkın değilim.. Hayat..
Neyse canlar benden İlk kez duygusal bir LiLi MarLen çıktı..
Sevdim sizi..
mesajlarına cevap yazma fırsatı bulamadığım beni onore tüm takipçilerime teşekkürler,  özellikle,sevda, ali ç, ferhat, sevgili öznur, derin, faik abasıfaik... en kısa sürede döneceğim...
bir ara uğrarım..
Sevgiyle..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder